Ook binnen woningcorporaties krijgt het beheer van contracten en van de leveranciers steeds meer aandacht. In de ideale situatie is er een overzicht van alle overeenkomsten, wordt er gewerkt met standaardcontracten die op de corporatie zijn afgestemd en is er zicht op de wijze waarop de leveranciers waarmee wordt samengewerkt presteren. Zo kan er gericht worden gestuurd op contract- en leveranciersmanagement en beheer.
Bijeenkomst inkoop- en contractmanagement 21 november 2017
Op dinsdag 21 november organiseren Negometrix, Commerce-hub en VBTM Advocaten een speciale middag over de wijze waarop digitaliseren van inkoop- en contractmanagement binnen woningcorporaties bij kan dragen aan een succesvolle (keten)samenwerking met leveranciers.
Deelname is kosteloos en start met een lunch om 12.30 uur. De middag wordt afgesloten om ongeveer 16.00 uur met een borrel. Het evenement vindt plaats op kantoor bij Negometrix aan de Rijnzathe 32 in Utrecht, goed bereikbaar met de auto en OV.
Voor meer informatie en inschrijven klik hier.